Notiziis e avîs

Rassegna stampa sulla VICENDE TORMENTADE DAL MESSÂL PAR FURLAN

01 di Dicembar 2023

Cun cheste racuelte che o publichìn chi sot o volìn dâ spazi a lis plui impuartantis iniziativis fatis a tutele dal lavôr sul Messâl par furlan che l’assemblee CEI non à aprovât. I documens a contin benon ce che al è sucedût e ce che si sta fasint par comedâ e lâ indenant.

Tai links o cjatarês doi video de RAI-RFVG, la presentazion dal event de Filologjiche dulà che il nestri President (viôt PDF) al à fevelât insiemi cul President de Filologjiche, cul prof. Gabriele Zanello, cun bons. Duilio Corgnali e o podês lei la letare che e ven mandade al President da CEI. Po o podês viodi l’intervent dal President de Regjion FVG Massimiliano Fedriga, un pâr di articui jessûts sul Messaggero Veneto e la grande pagjine dal Avvenire cun articui ben fats e une vore interesants.

E je la vôs di tanç di lôr parcè che a tanç di lôr te nestre Regjon, e no dome in Friûl, ur sta a cûr che il Messâl par furlan al vegni finalmenti aprovât.

Us tignarìn informâts, simpri sul nestri sît, su ce che al sucedarà di chi indenant.
Se a conventin altris informazions scrivêt a info@glesiefurlane.org
Buine leture e buine vision.

 

Con la raccolta che pubblichiamo qui di seguito vogliamo dare spazio alle iniziative più importanti realizzate a tutela del lavoro sul Messale Friulano che l’assemblea della CEI non ha approvato. I documenti inoltre spiegano bene cosa è successo e le soluzioni in corso per rimediare e poter completare l’iter.

I links riguardano due video girati dalla RAI-RFVG, il rendiconto sull’evento organizzato dalla Filologica Friulana dove il nostro Presidente ha parlato (vedi PDF) assieme al Presidente della Filologica, al prof. Gabriele Zanello, a don Duilio Corgnali unitamente al PDF della lettera che sarà inviata al Presidente della CEI. Poi potrete leggere l’intervento del Presidente della Regione FVG Massimiliano Fedriga, degli articoli pubblicati dal Messaggero Veneto e l’intera pagina dell’Avvenire con servizi ben fatti e molto interessanti.

Le voci espresse nei documenti allegati appartengono a diversi ambiti perché tante persone nella nostra Regione, e non solo in regione, hanno a cuore l’approvazione del Messale in friulano.

Vi terremo informati sugli sviluppi successivi con news che pubblicheremo sempre sul nostro sito.
Se desiderate altre informazioni potete scrivere a info@glesiefurlane.org
Buona lettura e buona visione.

 

https://www.rainews.it/tgr/fvg/articoli/2023/11/i-vescovi-fanno-mancare-il-quorum-sul-messale-in-friulano-par-furlan-messa-chiesa-conferenza-episcopale-zuppi-fedriga-triveneti–01192b68-98e3-43c1-8673-40e8835e8b01.html

https://www.rainews.it/tgr/fvg/video/2023/11/tanta-gente-a-villanova-di-san-daniele-per-pregare-con-il-messl-par-furlan-d058b426-dc2b-416c-940d-b01d08a36374.html

https://www.filologicafriulana.it/eventi-e-attivita/une-lenghe-par-prea-7938

https://www.telefriuli.it/cronaca/fedriga-alla-cei-cerchiamo-strada-per-arrivare-al-messale-in-friulano

Avvenire 29 Novembre 2023 pdf

https://www.youtube.com/watch?v=uq4-vtgher4 Messagero Veneto

https://messaggeroveneto.gelocal.it/cultura-e-spettacoli/2023/11/23/news/friulano_chiese_parola_di_dio_nostra_lingua-13881500/

https://messaggeroveneto.gelocal.it/udine/cronaca/2023/11/26/news/messale_friulano_protesta_sindaci_cei-13890941

https://messaggeroveneto.gelocal.it/udine/cronaca/2023/11/21/news/messale_friulano_petizione_firme-13876396/

https://messaggeroveneto.gelocal.it/udine/cronaca/2023/11/17/news/conferenza_episcopale_bocciato_messale_in_friulano-13866218/