BIBIE IN LINIE

Cjapitul 3

Dovês gjenerâi dai cristians

3 1 Ricuardiur di jessi sotometûts ai magjistrâts e a lis autoritâts, di ubidî, di jessi pronts par dutis lis oparis di ben, 2 di no slengonâ nissun, di no jessi barufants ma di savê lassâ cori, dimostrant plene comprension par ducj i oms.

3 Di fat ancje nô o jerin une volte cence sintiment, ribei, straviâts, sclâfs di golis e di picis di ogni sorte, vivint sprofondâts te tristerie e te invidie, int che no si podeve sapuartâ, cjamâts di odio un par chel altri. 4 Ma cuant che e je comparide la bontât di Diu nestri salvadôr e il so amôr pai oms, 5 lui nus à salvâts no in virtût des oparis ch’o varessin vudis fatis te justizie, ma seont il so boncûr, cuntune lavade de rigjenerazion e di rinovament tal Spirtu Sant 6 che lui al à sborfât sore di nô cence culumie midiant di Gjesù Crist nestri salvadôr, 7 par che, justificâts cu la sô gracie, o deventassin erêts de vite eterne seont la sperance.

Ultins conseis a Tito

8 Chestis peraulis a mertin crodudis, e jo o vuei che tu vedis fermece in chestis robis, par che chei che a àn crodût in Diu le metin dute par jessi i prins tes oparis di ben. Di fat chestis robis a son buinis e di zovament pai oms. 9 Procure invezit di lassâ pierdi cuistions stupidis, gjenealogjiis, barufis e polemichis a rivuart de leç, parcè che a son robis inutilis e cence costrut. 10 Dopo di vêlu corezût une prime e une seconde volte, lasse pierdi l’om eretic, 11 savint che un cussì al è zaromai fûr di ogni ordin e al continuarà a pecjâ condanantsi cu lis sôs mans.

Conclusion

12 Cuant che ti varai mandât Arteme o Tichic, spessee a vignî a viodi di me a Nicopoli, parcè che o ài decidût di passâ l’inviêr ventilà. 13 Proviôt cun cure dut ce che al covente pal viaç di Zene, il dotôr in leç, e di Apol, di mût che no ur mancji nuie. 14 Ancje i nestris a àn di imparâ a jessi i prins tes oparis di ben, par dâ une man cuant che al covente e par no restâ int sterpe.

15 Ti saludin ducj chei ch’a son cun me. Salude ducj chei che nus vuelin ben te fede.

La gracie ch’e sedi cun ducj vualtris!

Notis:

  • 3,3 - Par podê capî chei altris no je lafè fûr di plomp chê di lâ a viodi ce che si è o che si jere.
  • 3,6 - Cheste sborfade di gracie che Crist al fâs tal batisim, si podeve viodile te vite concrete dai cristians par fevelâ cussì.
Cjapitui: